20-02-2015

Då var det fredag igen! Tyckte de nyss var det!? 
Går in i vecka 30 idag (29+0), vart tar tiden vägen? Kändes som att vi plussa nyss. 
På måndag är de dags för vägning igen... Längtar inte kan jag säga! Usch tänk om ja gått upp fem kilo mer eller mera? 
Ne usch! Men de är ju som sagt på måndag, har ju en ledig helg framför mig nu med de bästa 💞

Melwin fick äntligen sin första kusin på pappans sida idag! ( han har 5riktiga och 2bonus kusiner på min sida 😃) Så himla kul! Tänk att man kan känna sån lycka när andra får barn. Men de är väl bara för man vet känslan själv! 
Längtar tills man får bebisgosa 💕

Jag frågade om han skulle lära sin nya kusin att köra skoter då säger han "han vågar inte åka med mig på min för den går fort, jag gillar fort"😂
Jag kommer garanterat bli gråhårig fortare pga hans uppväxt! Alldeles för lik sin pappa med fart och hobby's 😊😄😅


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0