20-01-2015

Då var denna dag slut snart också! 
Dagarna rinner bara iväg, hinner knappt göra något..
Slutade klockan ett idag, rätt så skönt fast ändå jobbigt att kliva upp 03.15.
Träningsvärken börjar tränga sig på, lutar mot att det blir ett pass imorgon efter jobbet. Vågar inte köra fullt ut men bättre än inget känner jag iallafall .
Var ju till barnmorskan igår och vågen visa +8 kilo!! Fick lite ångest, så dämpar det lite med att gå till gymmet. Tre dagar i veckan får räcka. Ska till barnmorskan om fem veckor igen, hoppas det inte visar mycket mera plus då!
Gick ju upp 11kilo totalt med melwin men det kanske stämmer att man går upp mera med andra barnet?! 
Det jag får mest ångest över är att jag vet hur svårt de är att gå ner efter graviditeten! Vet hur dålig självdisciplin jag har. 
Återstår och se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0